به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان، اساتید و دانشجویان رشته بیولوزی و کنترل ناقلین دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یکشنبه 21 خرداد ماه از کارگاه ها، آزمایشگاه ها و تجهیزات و امکانات تحقیقاتی پژوهشکده بازدید نمودند.
در این بازدید ابتدا دکتر تمدنی رئیس بخش ژنتیک و فناوری آبزیان پژوهشکده ضمن عرض خیر مقدم توضیحات کاملی در خصوص استخراج DNA از آبزیان، روش استفاده از دستگاه PCR ، ژل الکتروفورز و ژل داکیومنتیشن توضیحاتی را ارائه کردند. سپس به منظور آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان، بازدیدی از آزمایشگاه های بخش اکولوژی انجام شد که توسط مدیر بخش مربوطه خانم دکتر سراجی  توضیحات کاملی در خصوص نحوه ی کار و چگونگی کاربرد تجهیزات آزمایشگاهی و همچنین پروژ های جاری مرتبط با بخش ارائه گردید. سپس دکتر کوهکن در رابطه با دستگاه جذب اتمی و موارد کاربرد آن صحبت نمودند.
در ادامه خانم دکتر محبی معاون پژوهشی در خصوص آزمایشکاه شیمی و آلودگی های دریایی، صنایع آلوده کننده دریا در غرب و شرق شهر بندرعباس، پساب های شهری و سایر منابع آلوده کننده آب های ساحلی و سایر عوامل تهدید کننده سلامت آبزیان و همچنین دستگاه های HPLC و GC Mass و سایر تجهیزات موجود توضیحات کاملی را ارائه کردند.