بازدید حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم شهرستان بندر لنگه از ایستگاه تحقیقات شیلاتی نرمتنان خلیج فارس
حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم شهرستان بندر لنگه در تاریخ 1400/11/06 از ایستگاه تحقیقات شیلاتی نرم تنان و پروژه های جاری آن بازدید نمودند. در این بازدید آقای مهندس رامشی رئیس محترم ایستگاه، ضمن خوشامدگویی، توضیحاتی درباره اهداف و رسالت های پژوهشی ایستگاه، پروژه های انجام گرفته و دستاوردهای حاصله و فعالیت های جاری ارائه دادند و از توجه امام جمعه محترم نسبت به توسعه شیلاتی و آبزی پروری در شهرستان بندر لنگه تشکر نمودند.
همچنین حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا از بخش های مختلف و فعالیت های جاری در خصوص تکثیر ماهیان بومی در ایستگاه تحقیقاتی بندرلنگه بازدید به عمل آوردند. ایشان ضمن تقدیر از پرسنل ایستگاه و با توجه به ظرفیت های موجود، خواستار توجه بیشتر مدیران استانی به مجموعه تحقیقات شیلات و توسعه آبزی پروری در غرب هرمزگان شدند. در این بازدید، آقای مهندس غفوری رئیس شیلات شهرستان بندر لنگه،  امام جمعه محترم را همراهی نمودند.